top of page

Nå får du -20% når du kjøper abonnement på produktene våre! 

FAQ

Vår filosofi er kortreiste unike produkter. Det gir ikke mening å sende produkter rundt halve jordkloden. Vi har heller tro på en redistribuerende økonomisk modell. Det ligger derfor i vår strategi å finne partnere i forskjellige land som kan lage våre produkter der. 

Leverer dere internasjonalt?

Du bruker vedlagt returlapp eller sender produktet slik det var pakket med din lokale postleverandør.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Vi har egne priser for butikker. Kontakt oss for mere informasjon.

Selger dere til grossistpriser?

Alle pakker tar vanligvis 3-6 dager ekskludert helligdager og helg. Du skal ha mottatt en sendingsbekreftelse på SMS eller e-post. Den varsler først at pakken er mottatt når den har nådd første pakkesorteringsannlegg, deretter det siste før pakken ankommer deg eller ditt hentested.

Hvordan sporer jeg forsendelsen min?

Benytt deg gjerne av posten.no sine sider når du søker opp pakken din. Der vil du få den siste informasjonen om hvor pakken din er. Der kan du også bruke postens chatte-tjeneste om du trenger ytterligere informasjon.

Hvordan kontakter jeg budtjenesten deres bruker?

Vi benytter oss av Bring og DHL og leverer i hele Norge. Standard levering er levering på dør og i butikk. 

Hvilke leveringsalternativer har dere?

bottom of page